Modalitati de plata si livrare


  1. Plata Produselor

Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele: (1) plata in sistem ramburs; (2) plata cu card; (3) plata prin transfer bancar.

Utilizarea voucherelor se va face conform regulamentelor si/sau politicilor in baza carora au fost acordate. Voucherele nu se pot cumula cu alte vouchere sau reduceri si nu pot fi convertite in bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora).

  • Plata online cu card la plasarea Comenzii

Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.

Daca optati pentru plata prin card, institutia emitenta va proceda la validarea si autorizarea platii. In situatia in care, tranzactia nu se proceseaza din motive independente noua (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre parti nu se incheie si nu vom avea nicio obligatie sa livram produsele, insa dvs. puteti selecta o alta metoda de plata sau incerca din nou procesarea platii cu un card valid.

Va rugam sa aveti in vedere ca efectuarea platii online cu card bancar nu garanteaza Acceptarea Comenzii. In cazul in care Acceptarea Comenzii nu are loc in termenul de maxim 24 de ore sau in cazul exceptional in care livrarea nu va putea fi efectuata, suma de bani platita va fi restituita in contul dumneavoastra, in cel mai scurt timp, in conformitatea cu politicile bancii Vanzatorului si ale bancii dumneavoastra cu privire la procesarea platilor.

  • Plata in sistem ramburs

La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea in sistem ramburs, cu numerar sau prin card bancar utilizand terminalul POS pus la dispozitie de FAN Courier. Precizam ca in anumite localitati FAN Courier permite exclusiv plata cu numerar. Plata ramburs este posibila exclusiv pentru comenzi de sub 150 de lei. Comenzile de peste 150 de lei trebuie achitate fie prin plata online cu card bancar fie prin transfer bancar.

Pentru afinele BIO proaspete, plata in sistem ramburs se poate face atunci cand precomenzile si comenzile contin o cantitate maxima de 3 ladita x 3 kg de afine pentru fiecare saptamana de livrare.


  • Plata prin transfer bancar

Puteti efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odata cu Acceptarea Comenzii.


  1. Livrarea Produselor

Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid FAN Courier.

Livrarea Produselor proaspete (fructe proaspete) comandate online se face in 1500 de localitati din Romania, prin firmele de curierat rapid FAN Courier si Frigonet, exclusiv cu masini frigorifice. Localitatile disponibile pentru livrarea produselor proaspete poate fi consultata in pasul final al procesului de plasare a comenzii.

Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport cu TVA inclus, care va fi afișat separat pe comandă și factură.

Comenzile pentru care a fost transmisa Acceptarea Comenzii de catre Vanzator se vor livra în conformitate cu programul de livrare selectat de Client cu condiția confirmării acestuia de Vânzător cu ocazia Acceptării Comenzii. Clientul a luat la cunoștință și este de acord cu faptul că livrarea de fructe proaspete se poate face exclusiv în sezonul de recoltare (și anume în lunile iunie, iulie și august), ca perioada de livrare selectata la plasarea comenzii si confirmata ulterior poate totusi varia in functie de recoltare si productie si ca, in ultima instanta, comenzile pot sa nu fie onorate integral sau deloc din cauze ce tin de nivelul productiei sau a calitatii fructelor datorate conditiilor atmosferice.

In toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. Va rugam sa consultati dispozitiile cu privire la Transmiterea si Acceptarea unei Comenzi din sectiunea Termeni si Conditii de pe Website.

In cazul in care Vanzatorul nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in termen, transferand posesia fizica sau controlul asupra Produselor catre Client, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, in decurs de cel mult 30 de zile de la Acceptarea Comenzii, cu excepția cazului în care Clientul și Vânzătorul au convenit altfel cu privire la momentul livrării, Clientul ii poate solicita sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul in care Vanzatorul nu livreaza produsele in termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul, dupa caz, la rezolutiunea contractului. In caz de rezolutiune a contractului pentru acest motiv, Vanzatorul va rambursa fara intarzieri nejustificate toate sumele platite in temeiul contractului de catre Client in decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia sa de rezolutiune a contractului, in contul din care a fost facuta plata. Vanzatorul nu este responsabil de programul de functionare si de termenele standard de procesare a tranzactiilor ale bancii Vanzatorului si/sau ale bancii Utilizatorului.